Murakami Edebiyatı



Susanna Tamaro ~ Yüreğimin Sesini Dinle

İlk kitap; Yüreğinin Götürdüğü Yere Git'in devamı! İlk kitaba göre daha fazla duygu karmaşası yaşıyorsunuz. Yüreğinin Sesini Dinle; duygularınızın kralı olmayabilir ama, tercümanı olmaya yeter diye düşünüyorum. Bu sefer, Torun başrolde. -ilk kitapta, sürekli kendisinden bahsediyor anneanne- ve yaşantısını, yaşadıklarını, yaşayacaklarını öğreniyoruz!


Annesini kaybetmiş bir oğlan çocuğu, geçmişine dair izle buluyor. İşin içine girdikçe boğazım düğümlendi. Onunla beraber geçmişi aradım, İtalya'yı karış karış gezdim. Sevindim. Üzüldüm. Eğlendim. Her şeyi beraber yaptık kısacası! Sizi şaşırtacak gelişmelere de yer vermiş Susanna Tamaro öğüt veriyor aslında. Negatiflikleri pozitif yapabilme gücünü gösteriyor.

Eğer bu iki kitabı okumadıysanız çok şey kaybetmişsiniz demeyeceğim, sadece, güzel şeyler kapabileceğinizi vurgulamak istiyorum. İncecik kitap zaten. Hemencecik bitiveriyor. Hasta yatağımda, buz gibi limonatamla duygu seline girdim. Tavsiye ederim.

Can Yayınları'ndan çıkan Yüreğimin Sesini Dinle kitabını buradan satın alabilirsiniz. Özetse aşağıda. Keyifli okumalar!

1993’te yayınlanan Yüreğinin Götürdüğü Yere Git adlı romanıyla tüm dünyada büyük yankı uyandıran Susanna Tamaro, bu yeni romanında o büyüleyici öykünün devamını sunuyor okurlarına. Yüreğinin Götürdüğü Yere Git, 80 yaşındaki bir kadının, uzaklara giden genç torununa yazdığı mektuplardan oluşuyordu. “Yapmaya değecek tek yolculuk, içimize yapacağımız yolculuktur,” diyordu yaşlı kadın, “o özgün çağrıya kulak vermeli ve yüreğimizin götürdüğü yere gitmeliyiz.” Yüreğimin Sesini Dinle’de, artık genç bir kadın olan torun, zorlu bir kimlik arayışı içinde yaşamın anlamının peşine düşer. Bu arayış, hem kendi yüreğine, hem de kutsal topraklara doğru bir yolculuğa çıkarır onu. Kendi öyküsünü keşfetmek için çıktığı bu yolculuğun sonunda, aile evinin tozlu tavanarasında hiç ummadığı bir öyküye kavuşacaktır: Yüreğinin Götürdüğü Yere Git. Tamaro, bu kez, Yüreğimin Sesini Dinle diyor okurlarına: Yaşama bir anlam katmak, öfkeyi sevgiye, kırgınlıkları güce dönüştürmek için...

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes