Murakami Edebiyatı



Ted Dekker ~ Çember Serisi: Beyaz

Genelde seri kitapları pek okumam, başladığım kitabı bitirme gibi garip bir huyum var. Seri oluncada, başladığın işi bitirme, daha uzun sürüyor. Kötü bi'şey biliyorum, sonuçta sevmeyebiliriz, ve bırakmakta hiçbir sakınca görmeyiz' ne kadar da hoş anlatıyorum. Bu bahsettiğim durum bende geçerli değil. İlle bitecek, yoksa olmaz. O yüzden sevmeyerek okuduğum bu seriyi, zar zor olsa da bitirdim!


Her daim tavsiyeleri dikkate almışımdır, hem hediye olduğu için, hem tavsiye edildiği için Ted Dekker'ın serisini okumaya karar vermiştim. Sizler; benim gibi edebiyat okumayı sevenler, bu türden uzak durması en iyisi. Edebiyatın o güzel cümlelerini içimize sindirdikten sonra, bunları okumak işkence gibi. Elbette seri kötü değil, ben sevemedim. Türün meraklılarının yalayıp yutacağına ne şüphe. Macera ve aksiyon severler gönül rahatlığıyla okusun.

Seri sona erdi ermesine, ben seride, Yeşil'i sevdim. Başta burun kıvırsamda diğer kitapları okuyunca, kötünün iyisi olduğunu anlıyorsunuz. Her şey gizemli başlıyor o kitapta, Siyah'da fena değil. Sevebilirsiniz. Kırmızı, güzel başlangıç yapıp, ilerleyen sayfalarda bunu koruyamayanlardan. Beyaz ise, sözün bittiği yer.

Kitabın özeti aşağıda. Satın almak içinse  buraya. Keyifli incelemeler!

Dünyaların birinde, hızla yayılan ölümcül bir virüs, bilim adamları ve hükümetlerin yoğun çabalarına rağmen, bütün canlıları yok etmek üzere.Diğer dünyadaysa yasak bir aşk, Çember olarak da bilinen direnişçilerin her an sonunu getirebilir.

Bu iki dünyanın arasındaki tek köprü olan Thomas, birini kurtarayım darken ikisini birden kaybedebileceğinin farkında.Şimdi yaklaşan kıyamet öncesi, onu bir girdap gibi içine çeken duygularından ve olaylardan sıyrılıp tarihi yeniden yazmanın bir yolunu bulmak zorunda.

iki dünyanın kaderi tek bir adamın elinde.Yaşam. Ölüm. Aşk. Hiç bir şey göründüğü gibi değil. Yeşil'deki kaos, Siyah'taki dehşet ve Kırmızı'daki ihanetten sonra Çember görülmedik bir güçle karşı karşıya.Büyük Takibin son saatlerinde verilen bir karar her şeyi sonsuza kadar değiştirebilir.

23 Ocak 2013 19:59

geçmiş olsun sonunda bitirmişsin, ben de elimdeki kitabı yarım bırakamayanlardanım ama serilerde özellikle araya başka kitaplar alıyorum yoksa bazıları insanı kitap okumaktan soğutabiliyor, :))

23 Ocak 2013 21:48

@kitap eylemcisi¤

Evet bayağı zor oldu ama oldu. Kitap yarım bırakmak vicdan sızlatıyor :) keşke araya sıkıştırmayı akıl etseydim. O zamanda zor biterdi :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes