Murakami Edebiyatı



Ted Dekker ~ Çember Serisi: Yeşil

Bu tarz, veya tür, nasıl adlandırıyorsanız adlandırın, kitapları pek okumam, sevmem! Patlamış mısır tadında kitap okumayı seven çok arkadaşım olduğundan, doğum gününde her biri bana serinin bir kitabını hediye etti. Çember serisi, 4 kitaptan oluşuyor. Kısır bir döngü gibi seri... isterseniz Yeşil'den başlayıp 'Beyaz' ile bitirebilir, isterseniz, Siyah ile başlayıp, beyazla bitirebilirsiniz.


Ben Yeşil ile başlamayı tercih edenlerden oldum. Bu kitabı, her şeyin sonu ve başlangıcı olarak yol gösteriyor. Siyah ile başlarsanız, kitabın sonunu bilemeyeceksiniz. Benim gibi bu kitaptan başlayanların sayısı epey fazla. Seri döngüsel olduğu için, hangisi ile başlarsanız başlayın fark eden bir durum olmuyor. Seriyi sevdim mi, bilemiyorum. İlk kitabı fena değil, diğerlerinden ipucu vermek istemiyorum.

Ted Dekker, korku-gerilim yazarı. Çokça sevildiğini biliyorum; kendisi hakkında çok fazla bir izlenimim yok, seri epey tuhaf. Bakalım devamında neler olacak? Ama küçük bir uyarı, sıfır beklenti ile okuyun!

Ted Dekker
Martı kitabevinden çıkan kitabı buradan satın alabilirsiniz. Tanıtım bülteni ise aşağıda. Keyifli okumalar!

Sonunda… Çember yeniden doğdu.

Yeşile hoş geldiniz. Kitap Sıfıra.

Yeşil kitap sıfırdır; çember için hem başlangıç hem de bitiş çizgisidir.

Çember, renklerin dünyasıdır ve bu renklerden Yeşil ise baş döndüren hazdır.

Yeşil, kıyamette yaşanan bir aşk ve ihanet hikâyesidir.
24 yaşındaki genç Thomas Hunter, bizim dünyamızda ve bizim yaşadığımız zamanda bir gün uyuyakalır ve gözlerini 2000 yıl ileride, kadim peygamberlerin önceden bildirdiği o korkunç kıyametin yakıp yıktığı başka bir dünyaya ait Kara Ormanda açar.

Savaş, ihanet, hastalık ve ölüm, yaşayan her canlıyı tehdit etmektedir ve buna engel olabilecek tek bir kişi vardır: Thomas Hunter.

Dünyanın dengesinin aniden şiddetle sarsılması ise an meselesidir.

Thomas zamanlar arası geçişi bulmalı ve iki dünyanın da kurtuluş anahtarının gizli olabileceği dünyamıza dönmelidir.

11 Ocak 2013 17:17

yeşil güzeldi sanki , diğerlerini okumadım henüz ama...

11 Ocak 2013 22:56

@kitap eylemcisi.

Fena degil ama cok iyi diyemem. suanda serinin diger kitaplarini okuyorum. iskence gibi :(

5 Nisan 2014 00:58

İşkence gibi Siyah'la başlayanlardanım büyük bir merak içinde almıştım şimdiyse Kırmızı'yı bile bitiremeyebilirim diye düşünüyorum.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes