Murakami Edebiyatı



John Gray, Kapak Tasarımları!

Ara-sıra - çoğu zaman doğrusu - okuduğum kitapların kapaklarına bakarken buluyorum kendimi. Eğer kapak hoşuma giderse mutlaka, kapak tasarımcısını bulup, öğreniyorum. John Gray, muhteşem ötesi kapaklar tasarlayarak yaşamını kazanan biri! Tasarımlarını beğendiğim bir gerçek....

John Gray Kapak Tasarımları
Kendisini, Jonthan Safran Foer'un: Aşırı Gürültülü ve İnanılmaz Yakın' adlı kitabını tasarımıyla tanıdım. Çok beğenmiştim tasarım. Siren Yayınları' da daima kapak tasarımı yapan bir yayınevi, anmadan geçmeyelim dedim. Tekrar elime aldığım Safran Foer kitabı, Her Şey Aydınlandı kitabının kapağını yine kendisi tasarlamış. Ona da bayılmıştım. Kaliteli bir tasarımcı var karşımızda!
Tasarımları
Aşırı Gürültülü ve İnanılmaz Yakın' kitabın kapak çalışması. Yaratıcı, zekice ve eğlenceli bir iş olmuş kısaca! Yazı  ve simgelerle arası bayağı iyi Gray'in! Bu çizgisini hiç bozmaması dileğiyle...

Başka bir John Gray Tasarımı Kapak
Ülkemizde de John Gray ve nice tasarımcıların çoğalmasını ümit ediyorum. Çünkü gerçekten ihtiyaç var. İğrenç ötesi, görüntü kirliliği yaratan kitap kapakları görmek istemiyor gözüm. Sonuçta kitap alınıp eve geliyor, kim istemez ki; güzel kapaklı kitapların evin dört bir yanında bulunmasını!... Bol bol kapak inceleyin sizlerde.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes