Murakami Edebiyatı



Mad Max: Fury Road

Ne zamandır izleyeceğim, deyip duruyordum. Çoğu kez kastım bile, lakin ilham gelmeyince film izleyemiyorum. Çoğu kişiye göre, "izlemek", "okumak"tan daha kolay gelir. Bu durum bende tam tersi. Oturur saatlerce okurum, izlemek sıkıntı...


Mad Max: Fury Road, çok sıkı bir aksiyon filmi. Elbette, film sadece içi boş aksiyon sahneleriyle bezeli değil, mükemmel mesajlar veriyor insanlık adına. Distopya artık aksiyon arıyorsanız tam size. Ayrıca, filmin tek solukta izlemiş olacağım ki, bir de baktım bitiş yazısı geçiyor filmde. O derece!

George Miller, ilk film olmak üzere, Mad Max (1979) serisinin yapımcısı, senaristi, senaristi ve yönetmenliğini ele almıştı. Yönetmen, çok uzun süreden sonra, aynı filmle geri döndü. Nasıl bir duygu acaba, onca yıl, aynı film... Enteresan olmalı. Yönetmenlik çok iyi. Tom Hardy'e bayıldım burada. Adam zaten karizma, cuk oturmuş. Charlize Theron ise, beni şaşırtan başarılı bir performans sergilemiş. Görüntü yönetmenliği ayrı enfes. Brian May elinden çıkma müziklerse şahane! İzleyin, kaçırmayın!



10 Eylül 2015 00:20

uzun zaman sonra oturdum film izledim

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes