Murakami Edebiyatı



Yazgı

Çok erteleyip durduğum filmlerdendi. Nihayet izledim. Hatta, Zeki Demirkubuz'un Kıskanmak ve ardından Yazgı filmlerini üst üste izledim. İkisi üst üste fena çarptı. Özellikle Yazgı! Albert Camus'un en ünlü yapıtı "Yabancı" adlı kitabından esinlenmiş. Kitaba bayılmıştım vakti zamanında. 


Zeki'nin filmleri denildiği gibi durgun olur. Festival filmleri tadında. Benim de en sevdiğim tür arasına girer. İnanılmaz rahatsız edici olsa da, bir yandan çok huzur verici olduğunu düşünmekteyim. İlginç yapısı var, anlayacağınız. Serdar Orçin, Musa karaterini (kitapta Mersault) adeta yaşıyor. Çok başarılı buldum.

Siz bu filmi açıp izleyin. Çok seveceksiniz. Ketum, gülmeyen, hiçbir şeye aldırış etmeyen, her şeyin saçma olduğunu düşünen, koyvermişlik hissi uyandıran Musa karakteri ve adalet sisteminin, yaşam dengesinin saçmalıklarından dem vuruyor. Muhakkak bir yerden bulup izleyin. Çok seveceksiniz. Eminim.



Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes