Murakami Edebiyatı



Ashley Goldberg'le Boyama Sanatı

Bunaldığımda, sık sık sanat takip etmeyi severim. Tarkovsky'nin şu lafı kıvılcım misali beynimde çakar: "Dünya, mükemmel olmadığı için sanat vardır." Kesinlikle katılıyorum, düşünüyorum da, sanat olmadan hayat mı olurdu? Hayır dünya bu değil, kabus olurdu. Dünya'da zaten yeterince iğrenç şeyler yaşanıyor. Bir de sanatsız mı kalalım, bu kabul etmek mümkün değil!



Biliyorsunuz, bende çizerim. Sanatla pek sıkı fıkı, delidolu bir çizerim. Renkleri çok severim. Ara sıra paylaşıyorum çizimlerimi, ona da devam edeceğim. Az beklemede kalın lütfen. Şimdi, Ashley Goldberg, ilk gördüğümde sanatının renkleri cıvıl cıvıl umut aşılıyor sizlere. Sırf bu sebeple aşık oldum çalışmalarına, bir aşağı göz atın bakalım.


Her türden çizimleri bulunuyor sanatçının. Kendisi amatör bir sanatçı. Zaten, "bizzat amatör ruhlu sanatçı" tabiriyle kendisini bizlere anlatıyor. Sizlerde seveceksiniz. Sanatçının çalışmalarının daha fazlası için sizleri lütfen buraya alalım. İyi bir dünya için, daha fazla renk, daha fazla sanat diyelim! Keyifle inceleyin. Bayıldım, sizlerde bayılın.







Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes