Murakami Edebiyatı



The Vampire Diaries

Sıcak yaz tatillerinde okumak, resim çizmek ve gezmek dışında ne gibi bir aktivite yapayım derken, aklıma dizi izlemek geldi. GoT ve The Affair tatilde olduğuna göre, şu an izlediğim dizi yok. Bir arkadaşın tavsiyesi üzerine başladım. Ergen dizisi olduğunu bilmeme rağmen, el mahkum izlemek zorunda kaldım The Wampire Diaries'ı.


Edebiyatta da, şu tarz salya akıttıran kadın ve erkek konulu romanlardan nefret ediyorum. Vampirler varsa, ben yokum. Zamanında Anne Rice, okuyup dili yanan biri bunları yazıyor. Her neyse, dizi I. J. Smith'in 4 kitaptan oluşan seriden uyarlanmış. Kitapları okumadım, okumaya niyetim yok. Dizi çerezlik açısından fena değil.

Konusunu falan yazmayacağım, eminim herkes izlemiştir bile. Ben sadece çok tereddüt ettim. Çok fazla dizi seyreden bir insan olmamam bunun sebebi olabilir. Paul Wesley, Ian Somerhalder ve Nina Dobrev baş karakter komunda. Salvatore kardeşleri sevdim, cıvıtmıyor. Daha ilk sezonu bile bitirmedim ama, izlettiriyor. Ben kardeşlerden, Stefan Salvatore'u çok sevdim. Bildiğin paçalardan karizma akan türden. Damon Salvatore ise, eh işte. Yamuk gülüşüne bir son verebilir bence. Elena Gilbert ise, bir seviyorum, bir nefret ediyorum. İlginç açıkçası. Sizler izlediniz mi bu diziyi? İzlediyseniz nasıl buldunuz, fikirleriniz nasıl? Diğer sezonlar da izlemeye değer mi? Yazın, beraber yorum yaparız. Keyifli seyirler.



17 Ağustos 2015 00:16

Ben izledim tüm sezonlarını ancak şöyle söyleyebilirim özellikle 3. ve 4. sezonundan sonra direkt The Originials'a uç. O çok çok daha güzel ama onuda izlerken anlayabilmek için mutlaka TVD'nin 3. ve 4. sezonunu izlemek gerekiyor. :) Sonrasında TVD'ye devam edip etmemek sana kalmış ama mutlaka The Originials'ı izlemen gerek müthiş :) Ben sırf meraktan devam ediyorum TVD'ye :)

17 Ağustos 2015 15:12

Ben de izledim 4 sezon,sonra biraz baydı. Aslında bir zamanların fenomeni sayılırdı,ama sonradan kitabını okumaya karar vererek çok büyük yanlış yaptım. Sakın okuma,diziyle kitabın alakası yok. Hiiç yok. Ama dizi izlenir,güzel. :)

17 Ağustos 2015 19:42

@Ebrar Şeyban•
Evet, bunu söyleyen çok oldu. The Originals'ı çok övmüşler. Dizi şimdilik iyi gidiyor, başladığım bir şeyleri yarım bırakmamakla ilgili bir sorunum olduğundan, sanırım sonuna kadar gideceğim. Merak ettiriyor. The Originals'ı da seyredeceğim. Teşekkürler tavsiye için. ;)

17 Ağustos 2015 19:44

@Aslı Seymen•
4. sezondan sonrası, biraz uçuyor dizi diyorlar. Sanırım beklentimi düşük tutacağım için çok saçma gelemeyecek. Bu tür dizi ve filmlerini kitaplarını okumuyorum genelde. Bunu da okumayacağım zaten. Teşekkürler, izlemeye devam... :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes