Murakami Edebiyatı



Who Am I

Daha kaç kez yeterince film izleyemediğimden yakınacağım gerçekten bilmiyorum. Who Am I ise, artık yeter film izleyeyim, dediğim anda ağıma düşen müthiş bir film. Hackerların hayatını hep merak etmişimdir. Teknolojiye pek düşkün olmayan biri olarak bunu  söylüyorum. Yine de hayat kurtarır!


Alman sinemasına giriş için şahane bir seçenek olabilir diye düşünüyorum. Ben az biraz değil hatta, bayağı bir Fight Club gördüm sanki. Hem sistem, hem de şok üstüne şok geçiriyorsunuz filmde. Ben artık bir süre sonra 'Nasıl ya ama ama?' şekline büründüm. Final ciddi anlamda ters köşe yapıyor seyircisine. 

Diyeceğimiz o ki, Hackerların hayatını merak ediyorsanız izleyin, ya da aranızda hacker olmak isteyen varsa, ilham bekliyorum diyorsan, bekleme, aç bu filmi ve izle. İlhamın gelsin. Halihazır da Mr. Robot dizisi de aynı konuyu işleyip herkesi kendine hayran bırakırken deneyin derim. İyi seyirler.



Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes