Murakami Edebiyatı



Gillian Flynn - Keskin Şeyler

Hiç hesapta yokken sahafçılar çarşısında buldum. Makul fiyatı görünce direkt çantaya attım. Gllian Flynn kendisinin Kayıp Kız'ını okuyup beğenmiştim. Normalde bilirsiniz bu tarz kitapları sevmemekle beraber, çok az okuyorum. Keskin Şeyler, bilindik konusuna rağmen, gizemiyle son sayfaya kadar okutuyor kendini.


Hanım yazarımızın ilk kitabıymış. Bir ilk kitabı için fena değil. Herkesin ayılıp bayıldığı Stephen King'de beğenmiş ve övgüler yağdırmış. Abartılacak bir kitap değil ama, Allah için okunur şimdi. Hem en sevdiğim kısmı ise, daha önce duymadığım bir rahatsızlık üzerine yazılmış olması. Bu hastalıktan bir haberdim ve bir sürü şey öğrendim. Okuyabilirsiniz. Gerilimseverler sevecektir.

Artemis Yayınları'ndan çıkmış kitabın tanıtım yazısı aşağıda.

HASTA RUHLU BİR ANNE
Kelimeler gazeteci Camille Preaker'ın zorlu geçmişine uzanan bir yol haritasıydı. 
Akıl hastanesindeki kısa misafirliğinden sonra Camille, çalıştığı ikinci sınıf gazetedeki görevi gereği, iki küçük kızın cinayetini araştırmak için, istemeye istemeye büyüdüğü kasabaya gidecekti.

TAŞINAMAYACAK KADAR YÜK
Camille kasabadan ayrılalı sekiz yıl olmuştu ve o zamandan beri nörotik, kuruntulu annesi ve doğru dürüst tanımadığı, tüm kasabayı parmağında oynatan, on üç yaşındaki üvey kardeşiyle neredeyse hiç konuşmamıştı. Şimdi ailesiyle birlikte kaldığı süre boyunca, hafızasından silip atmaya çalıştığı çocukluk trajedileriyle yeniden yüzleşecekti.

KÜÇÜCÜK KIZ ÇOCUKLARI
Genç kadın, vahşi cinayetleri araştırırken kurbanların hikayelerine kendini fazlaca kaptıracaktı. İçindeki şeytanlardan kurtulamayan Camille, ailesinin evindeki bu ziyareti sağ salim atlatmak istiyorsa geçmişiyle yüzleşmek zorundaydı.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes