Murakami Edebiyatı



Whiplash

Yılın en itibar gören filmlerinden biriyle karşı karşıyayız. Müziğe kayıtsız koşulsuz sevgi duysam da, nedense müzik/müzikal filmlerle pek aram iyi olmadı. Whiplash izlemeden evvel o kadar iyi eleştiriler aldım ki; "Yılın en iyi filmi. Kusursuz. Büyüleyici." gibi seyirci teşviki yorumlara aldanıp izledim.


Kesinlikle kötü bir yapım değil. Hatta iyi. Lakin, abartıldığı kadar bir şeyler görememenin üzüntüsü içerisinde sonlardırdım. Evet, müzik ve gerilim harikulade harmanlanmış. İnanılmaz gerdiği de doğru. Fakat, bana eksik gelen, olması gereken ve olmayan bir fonksiyon hep aklımı kurcaladı.

Daha fazla söyleyeceğim bir şey yok. Siz siz olun izleyin; beklentisiz izleyin. O vakit daha bi' beğeneceğinize inanıyorum.



Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes