Murakami Edebiyatı



Kitapçılardan Kitap Manzaraları

Bir kitap kurdu olarak, en sevdiğim yer tabii ki kitapların bulunduğu her yer. Hele ki durmadan kitap satın alan -bundan kastım, diğeri bitmeden, okunacak tonlarca kitap varken yine de yenisini alıyorsanız, bu kategoridesiniz- biriyseniz, kitapçıları ayrı seviyorsunuzdur. Ben şahsen kitapçı gördüğümde bayağı mutlu oluyorum. Buyurun: Kitapçılardan Kitap Manzaraları.


Hele ki düzenli okuyuculardan biriyseniz, ki zaten genelde kitap kurtları kitap okumadığı her saat, saniye, hatta an için vicdan azabı duyarlar. Tıpkı yapılacağına dair söz verilmiş bir iş gibi. Saat sesi gibi beynimizde tik tak, tik tak ses çıkarıp bunu bize hatırlatır... Sizi bilmem ama, en azından benim öyle kişiliğim var.



Kitapçılar, sırf kitap almak için uğranılan yerler değildir. Mesela; ben canım sıkkın olduğunda, sıkıldığımda -okumak dışında tabii- şöyle hava almak için dışarı çıkınca ayaklarım beni kendiliğinden kitapçı dükkanına götürür. İlle kitap satın almanıza gerek yok. Şöyle bir kitap raflarınıza göz atıp, neler var-yok bir göz atarsınız. Bu durum bile içinizi açmaya, ferahlamaya yeter.


Blogda kitapçı gezintilerimiz epey oldu olmayalı. Neyseki kapatıyorum arayı. Bolca kitapçı dolaşın, kitapları okşayıp sevin, sevinin. Arkadaşlarınızı raflarda yalnız bırakmamanız dileğiyle. Eminim hobi edinip, her defasında daha çok seveceksiniz kitapçıları!






17 Ocak 2015 01:08

Sizinle aynı düşünceleri paylaşıyor olmak gayet güzel.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes