Murakami Edebiyatı



Ünlü Yazarlardan: Son Nefeste Son Sözler

Özlü sözler paylaşmayı sevenler bilirler; Yazarların ünlü sözleri kadar, son nefeslerini verirken söyledikleri de o kadar meşhurdur. Kim bilir, son soluğu verdiğimizde son sözümüzü söyleyebilme fırsatımız olursa, acaba ne olurdu? Uzun lafın kısası, "Ünlü yazarların son sözleri" sizlerle... Bakalım kim ne demiş, görelim!


Karl MarxSon sözü olup olmadığını soran bakıcısına: “Defol, çık buradan! Son sözler hâlâ yeterince konuşmadığını sanan aptallar içindir.”


Yukio Mişima“İmparator uzun ömürlü olsun.”



Fernando Pessoa“Yarın benim için ne saklıyor bilemiyorum.”



Franz Kafka: Doktoruna: “Öldür beni, öldürmezsen asıl o zaman katil olacaksın.”



Edgar Allan Poe“Tanrı benim zavallı ruhuma merhamet etsin.”



Lord Byron“Ben uyumaya gidiyorum, iyi geceler.”



Lewis Carroll“Yastığımı alabilirsin, artık ona ihtiyacım yok.”



D. H. Lawrance“Maria, ölmeme izin verme.”



Dylan Thomas: “On sekizinci viskimi içtim, sanırım bu benim rekorum.”



Gustavo Adolfo Becquer“Her şey ölümlü…”



Von Goethe“Bir pencere daha açın... daha fazla ışık girsin istiyorum.”



Victor Hugo“Kara bir ışık görüyorum.”



Emily Dickinson“Sis yükseliyor.”



Anton Çehov“Uzun zamandır şampanya içmiyordum...” Yudumlayıp kadehini başucuna koyduktan sonra ölür.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes