Murakami Edebiyatı



Trevanian - Katya'nın Yazı

Trevanian'ın tanıtımını Şibumi eserine bırakıyorum. İlk okuduğum kitabı bu yazarın. Hemen ardından Şibumi geldi. Sırası gelince blogda yerini alacak. Lakin şimdilik söz hakkı Katya'nın Yazı'nda! Psikolojik tahlilleri şahane, bir o kadar yerli yerinde bir ev gibi.



Psikoloji üzerine yazar tez yazıp, bölümünü okumuş mu acaba? diye çok merak ettim okurken. Her şey tıkırında işliyor hikayede. Güya I. Dünya Savaşı'nda bir doktorun aşkı anlatılıyor. Peh! Kapak yazısı bile şaşırtmaca. Şunu diyeyim: Asla o denli basit bir tema işlemiyor.

Normal bir bitiş beklerken, finaliyle ağzı bir karış açıkta bırakıyor. Ha, arada dil çok akıcı ve üslup inanılmaz sağlam. Seviyorsunuz, sevdiriyor kendini kitap demek daha doğru. Çoğu sefer arafta gibi hissettim. Hem her şeyin ortasındayım, hemde hiçbir şeyin farkında değilim. Öyle bir kitap işte. İnanılmaz seveceksiniz. Zevkle, merakla!

E Yayınları'ndan çıkmış kitabın tanıtım yazısı aşağıda. Lütfen kitabı alıp okuyun...

Yarattığı kahramanlar kadar gizemli bir yazar. Kim olduğunu yalnızca yayıncısı, nerede olduğunu ise yalnızca kendisi biliyor. Şu anda hangi adreste oturduğu ise herkesten gizli..."Herkesin kimliğini merak ettiği yazar bu kez de Bask bölgesini mekan seçmiş romanına. Genç bir doktor Birinci Dünya Savaşı'nın eşiğinde hayatının ilk aşkını yaşıyor...Ve bu olağanüstü öyküyü İkinci Dünya Savaşı öncesinde anımsadığı şekliyle anlatıyor. Bir aşk romanı görüntüsünde, insan ruhunun derinliklerine iniyor. Umulmadık dönüşlerle sürprizli bir son hazırlıyor."

1 Ekim 2014 22:53

şibumiyi ben de çok yaknda okumayı planlıyorum :D

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes