Murakami Edebiyatı



Loft

El Cuerpo izlediğimden beri, etkisi hala sürüyor. Hemen, benzerini arayıp buldum. Açıkçası, daha iyisini buldum. Loft, 2008 yapımı Belçika'nın en çok izlenen ikinci filmiymiş.


Bir cinayet, beş arkadaş(!) ve katil kim? sorusu. Konu bu kadar basit değil elbette, izleyince derinlikli ister istemez keşfe çıkacaksınız. Şaşırtmalar, planlar, tabi ki bolcana "aaa" çıkacak ağzınızdan. Sürpriz sevenlere gelsin.



1 Temmuz 2014 15:54

İzlemiştim, güzel bir film, Amerikan verisyonunu da yapmışlar galiba... Bana Fermat'ın odasını hatırlattı, onda cinayet yok ama yarattığı şüpheler açısından benzer geldi..:)

1 Temmuz 2014 20:45

Amerikan versiyonu yapılacak diye biliyorum ama, önemli olan orijinali ve bıraktığı tat. Çok iyiydi. :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes