Murakami Edebiyatı



Kristin Hannah ~ Evden Çok Uzakta

Kristin Hannah okumayan kaldı mı? Ben kitapsever olup da okumayanının olmadığını düşünüyorum. Ciddi bir kitlesi var bu yazarımızın. Ateşböceği Yolu, Kış Bahçesi, Gerçek Renkler, Gece Yolu ve şimdi de Evden Çok Uzakta'yı okudum.



Tema aile ve arkadaşlık ilişkileri üzerinedir, her daim. Bu romanla da çizgiyi değiştirmemiş. Pilot Jolene, görev için gittiği yerde hayatını değiştirecek bir olay yaşayacaktır. Tabi ki, öncesinden yaşananlar kalp kırıkları da cabasıdır...

Eğer, benim gibi değilseniz, daha çok oku, unut tarza sahipseniz tavsiye ederim. Edebi açıdan bir değerliliği yok, lakin, yaşam kalitenizi artıracak duyguları yüklemekte sizi sevindirecektir. Değer vermeyi ve görmeyi öğrenip, öğreteceksiniz. İyi okumalar.

Pegasus yayınları
ndan çıkan kitabın tanıtım yazısı aşağıda bulabilirsiniz. Keyifle.

Yirmi yıllık evlilikleri bitme noktasına sürüklenirken birçok çift gibi Michael ve Jolene de çocuklar, kariyer, fatura, ev işleri gibi günlük yaşamın sıkıntılarıyla uğraşmak zorundadırlar. Ancak hayatları beklenmedik bir biçimde değişir, ailenin direği olan Jolene tehlikeli bir savaşa doğru ilerlerken, kızlarına tek başına nasıl ebeveynlik yapacağına dair en ufak bir fikri olmayan Michael evde kalır. Bir anne olarak ailesinden uzak kalmak Jolene için çok ıstırap vericidir ancak bir asker olarak da sorumlulukları vardır. Savaş Jolene'i hiç kimsenin öngöremediği biçimde değiştirecek, Michael ve Jolene'in en büyük korkularıyla yüzleşmelerini sağlayacaktır.

Adsız
3 Temmuz 2014 16:59

Kristin Hannah okumayanlardanım.

3 Temmuz 2014 18:31

@Sanem•
Kitap zevkinizi bilmiyorum, lakin okursanız sevebilme ihtimaliniz yüksek. :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes