Murakami Edebiyatı



Lev Knipper ~ Polyushka Polye

Gece  radyo açık kitap okuyup dinlenirken, Lev Knipper'ın Polyushka Polye parçası, kitaba ara vermem, hayran hayran dinlememe sebebiyet verdi. Hani, hayatınızda küçük lakin etkisi büyük anlar vardır. Onlardan biriydi.



Rusların halk şarkısıymış. Çevirisi "Benim Vadim" anlamına geliyormuş. Çarlık Rusya'nın İngiliz ve Almanlara karşı verdikleri mücadelenin ruhu yansıttığını söylemek yanlış olmaz. Dinler durmaz, blogda yazdım. Paylaşınca güzel oluyor hayat. Keyifle!



Parçanın bir sürü versiyonu ve coverlanmış hali mevcut. Ben en çok bu halini sevdim. Bakalım sizler nasıl bulacak, beğenecek misiniz? Müzikli geceler.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes