Murakami Edebiyatı



The Grand Budapest Hotel

Wes Anderson severim. Nev-i şahsına münhasır biri. Moonrise Kingdom epey tatlıydı. Çok tuhaf bir hikayesi ve sizi etkileyen yanı var. Masal kitabı okuyormuşcasına okşuyor.



The Grand Budapest Hotel, epey zengin kadroya sahip. Konusu da güzel. Simetrik ve kremalı pastayı andıran manzaralar, pamuk şekeri tadında yenircesine güzel mi güzel kış peyzajları... Yemeyin de yanında yatın.

Elbette konu büyük bir yaratıcılık örneği değil lakin, zeka işi olduğu ortada.  Alıp götürüyor. Tema içinde tema izliyorsunuz. Karakterler karikatür gibi. Mutlaka izleyin, seveceksiniz. Soundtracklerin şahaneliğinden bahsetmeme gerek yoktur sanıyorum.



16 Haziran 2014 21:38

Ben de geçen gün izlemiştim bu filmi,bugün de yazısını yazdım,nasıl tesadüf :) Filmi ben de çok beğendim,zaten kadrosu da çok güzel :))

17 Haziran 2014 00:04

@Zaman Sözleri•
Güzel tesadüf oldu cidden :)

19 Haziran 2014 21:55

Merhabalar,
Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :)
Bende bloguma beklerim.
Sevgiler,
http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

8 Ocak 2015 16:24

Uzun zamandır izlediğim en keyifli film di...

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes