Murakami Edebiyatı



Iphone Kılıflarında Kitap Kapakları

Yoğun işlerden sonra bloguma dönüş yapabildim. Kısa aradan sonra buradayım. Kitaplarla olan gelişmeler herkesi şaşırtmakta. Git giderek hayatta kapladıkları alan genişliyor. Cep telefonlarına kadar sıçradı. Sıkı Iphone kullanıcı iseniz, kitap kapağı kılıfınız olması çok olası...


Kült klasikler çokça yer alıyor. (Bkz. Bülbülü Öldürmek, Otomatik Portakal, Lolita vs..) Gelsin kitap kapaklı iphone kılıfları. Ufkunuzu açacaktır. Hem bu tema da size fikirde verecektir. Doya doya bakın!



F. Scott Fitzgerald - Muhteşem Gatsby


John Green - Aynı Yıldızın Altında


Vladimir Nabokov - Lolita


 Suzanne Collins - Açlık Oyunları


Jane Austen - Aşk ve Gurur


Kitap hastası biri olarak, Iphone'uma  bu tarz bir kılıf yaptırmasaydım çatlardım. Fotoğrafını çekip koymak istedim. Elbette, hayallerimi süsleyen, başka diyarlarda gezinmemi sağlayan Haruki Murakami'li bir kapak tercih ettim. Dilerseniz sizlerde tasarlayabilirsiniz. Şuradan alalım. İyi tasarımlar...

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes