Murakami Edebiyatı



Vasconcelos ~ Delifişek

Vasconcelos'un "Zeze" serisinin son kitabı. Bittiğine üzüldüm. Lakin, Zeze bende hep yaşayacak, nefes alacak. Onunla gülebilip ağlayabildiğim çok az karakterden... Delifişek, Zeze'nin delikanlılık çağına el atıyor. 



Bildiğiniz gibi işte,,,yine yaramaz, haylaz ve yaman. Biz onu böyle seviyoruz, seveceğiz. Her çocuğun ve olgun kişiliğin okuması gereken bir seri. Bakmayın yasaklanmasına. Bu ülke de, küfür etmek adam öldürmekten daha suçlu bulunuyor(!) Takmayın efendim.

Çocukluğunu özleyenler; zaman makinesine binip o zamanlara gidiş biletiniz, tadında.
“Dünyanın kapılarını açıyordu bana. Ve ben korkuyordum, ne yalan söyleyeyim? Korku içindeydim, dünya öyle büyüktü ki… İnsanoğlunun girebileceği en büyük, en keder dolu yerdi.”
Can yayınlarından çıkan kitabın tanıtımı için aşağıya bakın. Zezeli okumalar...

Dizinin üçüncü kitabı Delifişek'te ise Zezé'yi daha da büyümüş bulacaksınız. O artık yeniyetmelikten çıkmış, bir delikanlı olmuştur. Yaşamın katı gerçekleriyle yüz yüzedir; haklarını arayan, özgürlüğünü yaratmaya çalışan bir genç adamdır Zezé.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes