Murakami Edebiyatı



Okumak İçin Girdiğimiz Şekiller

Sizler Ne Şekilde Kitap Okuyorsunuz? bir yazı yazmıştım evvelden. Okumak bu denli hayatımızda önemli yer teşkil ediyorsa, ister istemez kendi okuma biçiminizi düzenliyorsunuz. En çok birinci ve ikinci şekli deniyorum, sanırım.


Peki sizler hangisinde rahat ediyorsunuz. Veya grafikte olmayıp da, sizin denediğiniz okuma-oturma şekliniz var mı? Neticede, insan saatlerce okuyup, boynu tutulmadan, kitaba ara verince tartaklanmış hissiyatı uyanmadan okumak istemesi en ideali. İyi okumalar.

15 Nisan 2014 19:49

Tekli koltukta oturup asla kitap okuyamam. Ben daha çok yatarak okuyan gruptanım. Bir de klozet üstünde hızlı ve rahat okuyorum. :D

15 Nisan 2014 19:57

Benim en çok 5 ve 6 ya benziyor. Tekli koltuğa yan uzanmayı çok severim, bana çok rahat gelir :)

Adsız
15 Nisan 2014 20:40

Ayaklarımı uzatabileceğim bir koltuk olmalı ama kesinlikle tekli koltuk değil. Bir de müzik sesi ya da başka sesler varsa adapte olamam. Çok sessiz olmalı ortam.

15 Nisan 2014 21:26

tekli koltuk değil kesinlikle. yarı yatar ya da tam yatar durumda :)

Adsız
25 Nisan 2014 18:43

Bu konuyla ilgili en güzel yazılardan birini Calvino yazmıştır, "Bir Kış Gecesi Eğer Bir Yolcu"nun girişinde... Zaten insanı baştan sona kendinden geçiren bir romandır bu.

9 Mayıs 2014 14:08

Sekiz numarayı yataktayken uyguluyorum çoğunlukla.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes