Murakami Edebiyatı



Gabriel G. Marquez, Toprağın Bol Olsun!

Bana göre, dün bir yıldız kaydı. Hem de ne yıldız, en parlak ve haleye sahip Kutup Yıldızı! Haberi tam, uykudan önce öğrendim. Tahmin ettiğiniz gibi, uyku uyuyamadım. Düşündüm, güldüm, üzüldüm..yaşlar aktı...



Yüzyıllık Yalnızlık asıl şimdi başladı. Edebiyat büyük fire verdi. Çok severim Marquez'i. Eminim sevmeyeni yoktur. Lütfen yazarı okuyun, okutun. Maalesef, yazarlarımız vefat edince kıymete biniyor. Gönül böyle istemezdi...N'apalım! Güle güle ihtiyar delikanlı...



Sevgili güzel insan, vefat etmeden okuyucularını unutmamış. Ondan kalan son hatıra. Her satırı hazine değerinde. Mutlaka okuyun.

19 Nisan 2014 12:18

veda mektubunu okumamıştım . bir veda mektubu ancak böylesine insanın içine işleyebilir ...

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes