Murakami Edebiyatı



Kitap, Kahve, Müzik ve Yağmur...

Çoğu zaman yalnız hissederiz. Biraz önce yaşadığım anı, bu çektiğim fotoğrafla ölümsüzleştirdim. Keşke, bütün sıkıntılar hava alınamayan bir yere kapatıp, boğup kurtulabilse idik. Her neyse! Dışarı da en sevdiğim hava türü var: Dünya güneşe küsmüş, sımsıkı birbirine tutunmuş kara bulutlar ve gökyüzü bolca ağlıyor. 



Kitabın yanında en iyi kahve gider. Sıcak içeceklerle aram limoni olsa da, kitabın içine girebildiysem, inanın çay bile içerim. (Maalesef, çay içmem, hoşlanmam.) Gördüğünüz kitap: Oya Baydar - O Muhteşem Hayatımız. İlk defa okuyorum. Şimdiden epeyce sevdiğimi söyleyebilirim. Yağmurlu güne, kitap takviyesi gibisi yok!

Mp3'ten favori gruplarımdan Gipsy Kings dinliyorum... Kitap kurdu olduğumdan haberdar biri, bana üç kitabı birden almış. Hep derim: "Bu yıl kitap aldıklarınızın çok, size kitap alanların daha çok olması dileğiyle, derim" Kitap alınabilecek en güzel hediyedir. Çocuklarınızı saçma sapan sirklere veya animasyon filmlerine götüreceğinize kitap alın, okumayı sevdirin. Aşılayacağınız en güzel davranış olur. Okumak, okutturmak...



Dinlediğim parçayı sizinle paylaşıyorum. İyi dinlemeler, okumalar, içmeler, izlemeler...

14 Mart 2014 18:21

O bahçenin şirinliği beni benden aldı... Benim de en sevdiğim havalar, yağmurun ha yağdı ha yağacağı havalardır. Kitap her türlü koşulda okunabilir elbette ama havada yağmur varken tadı başka oluyor.

14 Mart 2014 18:42

muhteşem 4'lüyü yakalamışsın, iyi keyifler... :)

sıcak içeceklerle aram iyi değil demişsin ama karlı veya yağmurlu bir kış gününde sıcak evinde elince bir fincan sıcak içeceğin (tercihen kahve) önünde kitabın, pencerenin önünde keyif yapmak gibisi yok... ;)

14 Mart 2014 22:28

EN KEYİFLİ ANLAR!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes