Murakami Edebiyatı



Tuna Kiremitçi ~ Bu İşte Bir Yalnızlık Var

Ben biraz gecikmeli okudum bu kitabı. Eminim şimdi herkes okumak için can atıyor. Sinema filmi de sinemalara uğruyor bugünlerde. Nedense filmlerin kitaplardan daha fazla ilgi görmesi sinir bozucu. Her neyse!


Bu İşte Bir Yalnızlık Var, okuduğum ilk Tuna Kiremitçi romanı. Beğendiğimi söylemeyeceğim üzülerek tabii. Bir adamın kızıyla olan macerası, pazar görüşmeleri ve bolca İstanbul gezmeleri okuyup hayal edeceksiniz. Daha fazlasını beklemeyin derim.

Doğan Kitap'tan çıkan kitabın tanıtım yazısı aşağıda. İyi okumalar, seyirler!

Yanlış bir aşk, terk edilmişliğin hüznü, müziği eşlik ettiği hayaller, parasızlıkla sarsılan hayatlar ve bitmeyen mutluluk arayışları... İlk romanı Git Kendini Çok Sevdirmeden'le büyük beğeni toplayan Tuna Kiremiti, bu sefer bir müzisyenin dünyasını anlatıyor. Memet Olcay'ın gücünü ve zayıflığını, pazar günleri buluştuğu kızıyla yeniden keşfettiği İstanbul'u, ortadan kaybolan arkadaşını arkarken bulduğu aşkı ve yaptığı o ilk besteyi... Romanın bir tarafında bütün endamıyla hayat duruyor; öteki tarafında da elinde çalgısıyla tek başına bir adam.

31 Ocak 2014 22:59

Filmini izlediğim için okumayı düşünmediğim bir kitaptı bu. Kitabı okumadım ama öyle tahmin ediyorum ki film kitaptan daha güzel :)

BA
1 Şubat 2014 00:08

Ben bu kitabı yıllar önce okumuştum ama eşinden ayrılmış ve kızı olan bir adamla ilgili olduğundan başka bir şey hatırlamıyorum. Tuna Kiremitçi okuyan bir arkadaşım vardı, ondan kitapları alır ben de okurdum. Böyle 2 kitabını daha okudum ama onları da hatırlamıyorum. Bence bu olumsuz bir işaret.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes