Murakami Edebiyatı



Loreena McKennit ~ La Serenissima


Loreena McKennit, 17 Şubat 1957 doğumlu İrlandalı müzisyen. Kelt müziğini müthiş yorumlamalarıyla ünlü. Bol ödüllü bir şahıs. La Serenissima parçasını dinler dinlemez bayıldım. Kendimden geçtim. Müzik ruhun gıdasıdır sözü, sanırım hep zor zamanlarda gösteriyor kendini. Beğendiğim parçaları, blog da hemen sizlerle paylaşıyorum, ki hepimiz aynı duygularda dolaşalım.



Kitap okurken, hatta ders çalışırken bile dinleyebilirsiniz bu enfes paçayı. Ben kitabımla meşgulken şu sıralar dinliyorum. Ruha huzur açısından birebir. Sizler de gözlerinizi kapatıp, müziğin tadını çıkarın derim. Bol replaylı dinlemeler.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes