Murakami Edebiyatı



12 Years a Slave

12 Years a Slave, ilk görücüye çıktığında eleştirmenlerden tam not almasıyla, iyicene merak ettirmişti. Size tavsiyem, büyük beklentiler içinde olmadan izlemeniz. 9 Dalda Oscar adaylığına sahip. Steve McQueen ayrıksı ve eleştirici yönleri seven bir tip.


Köleliğin yaygın olduğu 1800'lü yıllarda ırkçılığın dibine vurulduğu olaylara tanık ediyorsunuz. Kendime şunu söylemeliyim, ben çoğu yerde insanlardan utandım. Kendimce, insanlığımdan hiçbir bu kadar nefret edip, yer yarılsa içine girsem dediğim olmamıştı.

Chiwetel Ejiofor'ın oyununu beğendim sadece. Diğerleri pek bir yapmacık geldiler, nedense! Görüntü yönetmeni ve birkaç parçayı çok beğendim. Hikaye bilindik sularda yüzse dahi izlettiriyor. İnsanlığı bir kez daha hatırlamak adına ve ırkçılığa son vermek için. Mümkünse düşük beklenti ile lütfen!



25 Ocak 2014 00:17

Az önce eşimle evde filmi izlemeye başladık fakat devamını getiremedik, yazdıklarınıza içtenlikle katılıyorum:( ne acı şeyler yaşanıyor hayatta...

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes