Murakami Edebiyatı



Hiromi Goto ~ Yarım Dünya

Yine Japon! Yine inanılmaz, yine beni benden alan bir serüven. Ne yazarsa yazsınlar okurum, dediğim tek edebiyattır Japon edebiyatı! Usta işi yazıyorlar. Her seferinde onları övmekten bıktım, onlar beni şaşırtmaktan bıkmıyor. İnanılmaz bir serüven Yarım Dünya.



İthaki yayınlarından çıkan kitap, Japonca'dan çevrilmiş. Sıkça görmek istediğimiz hareketler bunlar. Hiromi Goto, ilk defa okudum. Ödülü yazar aynı zamanda. İlk defa okuduğum bir yazar için çok iyiydi. Sizi istediği şekle sokabilen yazarlara bayılırım. Goto kesinlikle onlardan biri.


Hikayenin yanında, bolca çizimlerde görebileceksiniz. Sizin aklınızda canlandırdıklarınız ve kitaptaki çizimleri de karşılaştırmak, benim için olduğu kadar sizi de eğlendirecektir. Yaşadığınız hayattan bıkma derecesine geldiyseniz, Melani Tamaki'nin ilgi çekici, bir o kadarda ürkütücü macerası sizi alıp içine çekecektir.


Darkest Light adında bir devam kitabı mevcut. İthaki yayınlarının en kısa sürede dilimize kazandırması dileğiyle. Çeviri oldukça, hatta çok iyi. Sırıtan bir cümleye rastlamadım, yerli yerinde. Kitabın İllustratorü, benim favori tasarımcılarından Jillian Tamaki imiş. Hatta yaptığı bu illüstratör ile ödül bile kazanmış. Kapak şahane, kitap inanılmaz, yazar müthiş. Daha ne bekliyorsunuz. Japon yazar-kitap olunca ne de çok çenem düşüyor.

İthaki yayınlarından çıkan kitabın tanıtım yazısı aşağıda. Sıkıcılığa yer yok!

Goto'nun çılgın ve karanlık dünyasında bir yolculuğa çıkmaya hazır olun...

Sevgi dolu ama ihmalkar bir annenin tek kızı olan Melanie Tamaki çevrede pek rağbet görmeyen bir çocuktur. Fakat bir gün okuldan eve dönüp annesinin ortadan kaybolduğunu fark etmesiyle tüm hayatı değişir: Bay Tutkal adlı pespaye bir yaratık onu Yarım Dünya'ya götürmüştür. Böylece Melanie annesini kurtarmak üzere Yarım Dünya'ya doğru zorlu ve karanlık bir yolculuğa çıkar. 

Ödüllü yazar Hiromi Goto'dan macera dolu, çarpıcı bir roman... 
Hayao Miyazaki'nin Neil Gaiman'ın Coraline'nini filme çektiğini hayal edin... 
Goto'nun çılgın ve karanlık dünyasında bir yolculuğa çıkmaya hazır olun... 
Sıradışı ve unutulmaz bir eser...
Neil Gaiman

28 Aralık 2013 17:15

Hemen alınacaklar listesine ekledim :)

28 Aralık 2013 20:06

@Boş Defter♦
Mutlaka okuyun! :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes