Murakami Edebiyatı



Kasım'da Kitap Başkadır!

Sizi bilmem ama, ben kış insanıyım. Kışa duyduğumu özlem, kışı yaşarken bile beni daha da üşütür, düşündürür. Aileden olsa gerek, beraberce kışa bayılırız. Battaniyeye sarılıp; kimimiz kitap okur (ben), kimimiz Tv izler, kimimizse bulmaca çözmeye bayılır. Kışı, en çok okumak lüksü sağladığı için seviyorum!


Her yıl, Kasım Ayı'yla ilgili bir şeyler peyda oluyor. Genel saçmalıklar! Kasım'da Aşk Başkadır filmini bilmeyen yoktur, kışı yansıttığı için severim, gerisi hikaye. Soğukta, sıcak kahve yudumlayıp, satır aralarında kaybolmak, en büyük mutluluklarımdan biri. Bu yüzden Kasım'da Kitap Başkadır, diyorum. Sizler ne okuyorsunuz? Ben Khaled Hosseini'in Ve Dağlar Yankılandı kitabını okuyorum. Bitirmek üzereyim, gayette sevdim.

14 Kasım 2013 15:29

Yine aylardan kasım , ne güzel şarkıdır o yaaa, ay olarak değil de genelde kış severim , bugün ilk kez neredeyse soğumaya başladı hava , soğusun artık diye dua edecek hale getirmedi beni Allahtan.

14 Kasım 2013 18:50

@Kitap eylemcisi♦
Şarkıyı bende çok severim. Kesinlikle, sıcaktan inanılmaz bunaldık bu yıl!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes