Murakami Edebiyatı



Disconnect ~ Sanal Hayatlar

Disconnect, hiç ummadığım, dingiliğin içerisinde vurdu beni. Çok şey beklemiyordum açıkçası, kötü pop-corn tarzı şeyler düşünüyordum (önyargının sonucu). Çok vurucu ve gerçekçi. Kullandığımız netin kötü yanlış yönleri harikulade anlatılmış. Bu kadarını beklemiyordum, düz ve net.


Tıpkı geçenlerde kitabını okuduğum Chuck Palahniuk'ın sözü gibi: "Sahip oldukların, bir süre sonra sana sahip olur."  Disconnet'ın yapısına, ambiyasına uyan bir cümle bu. İzleyerek anlayacaksınız bunu. Oyunculuklar iyi. Yeterince iyi, beklediğimden çok iyi. Kesişen hayatlar birbirinde beden buluyor.

Son olarak, müzikler mükemmel ve şahane. Favori bestekar ve müzisyenlerimden Max Ritchter'ın enfes soundtrackleri tam dinlemelik. Kulağınızın pasını silecek, sizi başka diyarlara götürecek. En azından beni götürdü. Mutlaka!



Bolca dinleyin. Replay tuşu bozulana kadar dinleyin!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes