Murakami Edebiyatı



Wonchan Lee'den Minimalist Pixar Poster Serisi

Wonchan Lee'yi daha önce ne görmüş, ne de duymuş biriyim. Çalışmaların görür görmez aşık oldum! Minimal çalışmalara olan ilgim her zaman vardı. Bu birbirinden güzel, Minimalist Pixar Poster Serisi beni benden aldı!

Monsters, Inc.
Az malzemeyle çok iş yapan insanlara hastayız ya genelde, Lee işte tam onlardan biri. Seveceğinize çok eminim. Sizin favori posteriniz hangisi? Benim favori animasyonum Wall-E olmasına rağmen, Ratatouille çalışması en çok hoşuma giden!

Cars 2
The Incredibles
Cars
Wall-e
Up
Finding Nemo
Toy Story 2
Ratatouille

9 Eylül 2013 18:53

Oyuncak Hikayesi, tam da benim doğduğum yıllara denk geldiği için Buzz'ı falan hiç kendime yakın tutamadım. Öte yandan büyük bir eksikliğini hissettiğim şu Wall-e'yi halen izlemedim, çok yazık (bana yani). Arabalar 2 çalışması da çok hoş aslına bakarsanız. Up, çok derin bir animasyon, İnanılmaz Aile'yi hiç unutamam zaten. Hem, Kayıp Balık Nemo ve Canavarlar da tam da benim, gözlerimi açabildiğim dönemime ait animasyonlar, üzülerek söylüyorum ki, afişler harika! Özellikle sizin de yazdığınız üzere Ratatouille. (Bozuk Türkçeme aldırış etmeyin, duygu patlaması yaşattınız.) Sevgiler.

10 Eylül 2013 11:19

@Devrim Atasu♦
Rica ederim, Türkçeniz harika! Bende Toy Story pek sevemiyorum, yalnız değilsin. Beğenmiş olduğunuza sevindim. Ve en kısa zamanda Wall-E izlemeniz dileğiyle, şahanedir :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes