Murakami Edebiyatı



Haruki Murakami Karakter Dövmeleri!

Ezelden vardır bende dövme merakı. Gelin görün ki, hiçbir zaman yaptırmadım, yaptıramadım. Ya sonra pişman olursam, silmesi falan uzun sürer diye hiç bulaşmadım gitti. Anlayacağınız içimde ukde kaldı ve daha da kalacak gibi duruyor. Haruki Murakami karakter dövmelerinde şahane işler var! Murakami'ye olan hayranlığımdan mütevellit yaptıracağım!


Belki ileride yaparım, ederim dedikten sonra araştırmalara başladım. Yapacağım dövme kesinlikle Murakamian Edebiyatı'ndan olacaktı; Bi' izler taşımak zorunda, en azından öyle düşünüyorum. Araştırmalar ve sonucunda mükemmel ötesi işlere rastladım. Bayıldım, adeta kendimden geçtim. Bir de kendi kendime Murakami hayranıyım diyormuşum. Peh!

Zemberekkuşu'nun Güncesi

Zemberekkuşu'nun Güncesi
Yaban Koyununun İzinde ~ Yıldızlı Koyun

Zemberekkuşu'nun Güncesi ~ Zemberekkuşu

Zemberekkuşu'nun Güncesi ~ Zemberekkuşu

Suptnik Sweetheart ~ Suptnik

Dance Dance Dance

Zemberekkuşu'nun Güncesi ~ Zemberekkuşu

Zemberekkuşu ve Sahilde Kafka (Kedisi)

Zemberekkuşu'nun Güncesi ~ Zemberekkuşu

Sahilde Kafka ~ Nakata

Zemberekkuşu'nun Güncesi ~ Zemberekkuşu

Sahilde Kafka ~ Nakata ve Kedi, Balıklar

Sahilde Kafka ~ Kafka Tamura
Bol bol bakıp, yine bol bol iç geçirdim. Karasız kaldım. Sanırım bütün vücudumu kullanıp, yaptırmadığım Murakami karakteri kalmayacak! Sizin var mı dövme yaptırmak istediğiniz bir yazarın karakterleri veya başka türlü bir şey?

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes