Murakami Edebiyatı



Adore ~ Yasak Aşk

Her zaman olduğu gibi saçma sapan Amerika filmlerinden bıktığım bir anda buldum filmi. Gerçi, Filmekimi 2013 Programı açıklandığından beri, filmi merak etmekteydim. Gerçi epeydir gişe filmleri ve bol efektli zırvalıkları izlemiyorum, izleyemiyorum. Adore, konusuyla merakınızı körüklüyor!


Sundance Film Festevali'nde görücüye çıkan film epey tepki topladı. Konusunun, insani değerlere ayrı olması ileri sürüldü. Eleştirilere aldırış etmeden, filmden Perfect Mothers diye bahseden yönetmeni Anna Fontaine, alevli tartışmaya bidonla benzin döktü.

Konun ciddi anlamda sizi rahatsız ettiği, tamamen kişisel bakış açınıza göre değişiyor. Bir iki sahne dışında çok da rahatsızlık etkisi yaşamadım. Kısacası diken üstünde izlettirmedi kendini. Oyunculuk performansları iyi, sırıtan birini bulamıyorsunuz. Robin Wright hakikaten, şahaneydi! Size o güzelim duyguyu empoze etme gibi bir yeteneği var. Naomi Watts bilindik ve fena değil. Doris Lessing'in Büyükanneler adlı kitabından uyarlanmış. Keyifli seyirler.



Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes