Murakami Edebiyatı



Kitaplık Manzaraları Ara Veriyor

Kitap okumak belki de dünyanın en güzel şeyi (benim için) lakin bu aralar okuyamıyorum. Hiçbir şekilde olmuyor. Kitabı alıyorum elime ama, okuyacak bir köşe, dingin bir yer bulmak yıldızları elimle tutmak kadar imkansız geliyor bana. Psikolojikmen kendimi çökertmiş durumdayım. Her şey anlamsız gelmeye başladı, hayata dair tüm iyi şeyler yok olmuş gibi...


Satır aralarında kaybolmak, vadedilen dünyanın içine girmek, çok ender mutluluklarımdan olsa da; sokaktaki gürültülerden, çocuk bağrışmalarından, korna seslerinden, küfürler.. derken okumak haram oluyor. Bu sebeple fazla üstelemeden biraz kafa dinleyeceğim, en iyisi bu gibi. Kontrolü ele almak için, bloga bir süre uğramayacağım!

Geçen gün twitter da şahane bir hashtag peyda oldu.  Aslında bu uzun zaman önce olması gerekiyordu. #Kitapkdvleriyüzde1olsun Eğer kitap okuyan biriyseniz, Türkiye'de kesinlikle bütçenizin ciddi bir bölümünü kitaba ayırmanız gerek. Sırf bu sebepten dolayı kitapsever arkadaşlarımın çoğu sevdiği halde kitap alamamaktan yakınıyor. Kitap fiyatları ateş pahası, ciddi bir sorun bu! Hal böyle olunca, millet zaten okumaya karşı ön yargılı iken kendilerine bir bahane üretip (mesela; kitaplar çok pahalı) kitap satın almaktan vazgeçiyor. Kurunun yanında yaşta yanıyor haliyle. Twitter hesabınız varsa, lütfen verdiğim hashtagı kullanıp, bir şeyler karalayın. Destek olmak gerek, köstek değil!

Kitaplık Manzaraları Ara Veriyor. Lakin, size yarın büyük bir sürpriz yazım var. Uzun zamandır yazacağım, yarın derken, yok öbür gün olsun, diye diye.. bu vakte geldik. Blogu takip edenlerin birçoğu tahmin edebilir gibi geliyor. Ben dönene kadar blogda kalın. Okuyamadığınız yazılara bol bol bakın. Gelişim bomba gibi olacak, o zamana kadar kendinize iyi bakın. Sevdiklerinize iyi bakın ve sizi sevenlere çok iyi bakın efendim. (Serap Ezgü usulü vedalaşma). Kitapla kalın.

31 Temmuz 2013 09:42

Umarım ara iyi gelir de kitaplarına geri dönersin bir an önce :)

31 Temmuz 2013 16:34

bir tek benim sanıyordum bu durumda olan meğer değilmişim umarım bir an önce düzelir gerçekten çok can sıkıcı bir durum. Umarım Murakami arkadaşını çok uzun yalnız bırakmazsın :))

31 Temmuz 2013 19:01

@Simay Yıldız♦
Çok teşekkür ederim, benim de tek dileğim bu :)

31 Temmuz 2013 19:02

@Kitapsever Seda♦
Çok sağol Murakamidaş! Kesinlikle çok can sıkıcı, umarım sende kurtulursun bu durumdan :))

1 Ağustos 2013 12:14

Biraz ara vermek iyi gelir her zaman:) kısa bir ara olur umarım, bu arada www.nadirkitap.com isimli sahaf sitesini şiddetle tavsiye ederim, bir çok sahafın buluştuğu çok uygun fiyata harika kitapları bulabileceğiniz bir site, sevgiler:)

1 Ağustos 2013 14:52

@Erem♦
Teşekkür ederim. Umarım iyi olur. Peki önemle bakacağım siteye, teşekkürler tavsiye için. Sevgilerle :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes