Murakami Edebiyatı



Mama ~ Anne

Korku filmlerini severim, hele de 80'lerden ise bayılırım, bayılır. Bahsettiğim yıllar, korku için dönüm noktası ve şahane işler peş peşe çıkmıştır; o yüzden korku sineması fanatikleri varsa 80'ler kulağınıza küpe olsun. 90'lardan da güzel şeyler yok değil! Aklınızda bulunsun. Maalesef korku örnekleri, 2000'lerde kendini gösteremedi, aksine kötü gidişat ve kendini tekrar eden film senaryoları, tuzu biberi oldu gidişatın!


Mama, 2013 yapımı sinema filmi. İşlediği olsun, oyunculuklar olsun... tamamıyla kötü. Kötülükten boğuluyor, deyimi yoksa bile ben çıkarmış olayım. Jessica Chastain'in nasıl böylesine vasat yapımda rol aldığına inanmak istemesem de, Hollywood yıldızları dahi herkes, ceplerini doldurma derdine düşebiliyor. Chastain, para derdine düştüğü açık! Kötü ve kötü. Güzel başlayan senaryo, sonrasında art arda frikikler veren basit temasıyla kötü olmaya mahkum ediliyor.

Koyu korku fanı değilseniz, -ben korku şeyleri okumayı severim. Lakin; polisiye türünü sevemedim gitti, kendini sürekli tekrar ettiğinden olsa gerek, epey soğudum türden. Nadir okur oldum- kırk yılda film izlerim dediyseniz açın izleyin.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes