Murakami Edebiyatı



Kült: Dead of Night ~ Korku Gecesi

Keşke izlememiş olsaydım da, şimdi o heyecanı yaşayabilseydim dediğim nadir korku filmlerindendir, Dead of Night. Bu kült başyapıttan çoğu kişinin haber olmamasından dolayı da yazmak istedim - Zira filmi çok uzun zaman önce izlemiştim. Klasik dönemde pek rastlamadığım farklı şekilde Stephen King'in, Creepshow tarzı kısa - kısa” farklı hikayelerden oluşuyor. Her hikaye toplam yirmi yirmi beş dakika sürüyor..


Kısa hikayelerden oluşması harika. Beğenmediğiniz bir bölüm olsa, alternatif olarak değişecektir. Güzel bir bölüme geçiş yapabilirsiniz. Benim tavsiyem, hepsinin tadını tek tek çıkarın. Dezavantajları da yok değil. Bayılacağınız bir kaç hikaye erkeden bitiyor, çok fena. Tabii diğer hikayelerde oldukça etkileyici, ruhlar üzerine kurulmuş. Farklı kabuslar, dejavular ve nedeni açıklanamayan olaylar silsilesi.

Bahsettiğim son bölüm.Vantrilok ve korkunç kuklası.” 
En etkileyici bölüm bahsettiğim bu bölüm. Gerçekten uzun zaman sonra bile hala aklımda olacağına eminim. Katil bebek Chucky”  tarzı olsa da çok daha kaliteli olduğu aşikar.. Uzun lafın kısası, hikayeler sonra oldukça tuhaf bir finale doğru yosun tutmayan taş gibi bi' finalle karşımıza çıkıyor. Klasik-korku sevenlerdenseniz, mükemmel bir korku klasiğine hazır olun. Eğer değilseniz, söyleyeceğim tek şeyse, şansınıza küsün!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes