Murakami Edebiyatı



“Dünya Kitap Değiş Tokuş Günü”

Bugün 14 Şubat..muhtemelen herkes sevgilisine ne alacağının derdinde, karar veremeyenler, içine aldığı hediye sinmeyenler vs. gibi bir sürü vaka sayabilirim bugün için. Ama biz kitap kurtları için, Bugün;  Dünya Kitap Değiş Tokuş Günü Böyle bir gün var, evet! Maalesef bunu geçen yıl da duyup, bir şeyler yapamamıştım. Her kitap kurdu gibi, kitap ödünç vermek rahatsız edici bir durum! Ama karşılıklı alırsanız, pek sorun olmuyor. İçiniz rahat oluyor.


Ben eylemi biraz önce gerçekleştirdim.  Dünya Kitap Değiş Tokuş Günü kampanyasına uygun davranmış oldum. Tabii, kitabı verirken,  kitap kırışır, yırtılırsa, sorarım senden hesabını ona göre gibi bir tehditle, kitapseverleri şaşırttığımı sanmıyorum. Herkesin bu önemli günü kutlu olsun. Ben bu harika postu yazarken, penceremden aniden patlayan havai fişekler ise, güzel günün tuzu biberi oldu. Kitapla doğun, onunla yaşayın, onsuz ölmeyin!

BA
14 Şubat 2013 21:24

Bugün aynı zamanda dünya kısa öykü günü... o kadar çok gün var ki artık üçlü, beşli çakışıyor.

14 Şubat 2013 23:22

@Kitap Notları♦

Aa, öyle mi. Bunu bilmiyordum. Evet, iki güzel şey çakışmış oldu :)

17 Şubat 2013 09:08

harika bir düşünce.tam destek veriyorum

17 Şubat 2013 19:14

@Onur Kahraman♦

Teşekkür ederim, umarım çoğalır! :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes