Murakami Edebiyatı



Ciltli Kitap Yapımı!

Sizleri bilmem ama, ben genelde karton kapak (normal kitap kapakları) kitapları daha çok seviyorum. Ciltli kitaplar, çoğu zaman itici gelmiştir. Sevebileceğim yanlarından bir tanesi, kitaplıklarda, kütüphanelerde, raflarda.. vs. karton kapaklılardan daha güzel durduğunu itiraf etmeliyim. Daha dayanıklı da olabilir; ama şöyle hızlıca açarsanız ipleri kopuyor, pek hoş olmuyor; rahatsız bile ediyor. Beni ediyor!


Neyseki, yapımını görünce, sevmeye karar verdim. Çok meşakkatli bir yapım süreci varmış. Videoyu izleyince daha iyi anladım. Ciltli kitapların fiyatlarına her zaman yuh derdim, -hala da diyorum, bakmayın- bu uğraş ve sabır gerektiren -ki, bence çok eğlenceli bir iş olabilirdi benim için- görünce verdiğimiz paraya yanmıyoruz. Aşağıda, Ciltli kitapların yapımını göreceğiniz, 2 dakika, 40 saniye de anlatan şahane bir video var.  Bol bol izleyin!



Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes