Murakami Edebiyatı



Tim Burton'dan Pokemon Yorumu!

Çocukluğumuzun çizgi filmi Pokemon! Sevmeyen, izlemeyeni, bilmeyeni görmeden desem inanın. 'Esh Ketchum' ve arkadaşlarının maceralarını hangi birimiz izlemedi, hangi birimiz tasolarıyla oyun oynamadı! Hepsini ayrı ayrı severim karakterlerin, ayrı bi' yerleri var bende. Nedense 'Squirtle' en sevdiğimdi. Sizin en sevdiğiniz hangisi, sevmedikleriniz veya?


Tim Burton, 'Ölü GelinNoel Gecesi Kabusu  ve Vincent' animasyonlarını izleyenler neyden bahsettiğimi iyi bilirler. Çizim olsun, karakter analizi olsun epey severim. Burton'ın şahsen animasyonlarını kesinlikle filmlerinden daha çok seviyorum, tarzını daha bi' belli ediyor; öyle olunca yine daha bi' sevdiriyor kendini. Burton beyefendi, çocukluğumuzun çizgi filmine el atmış ve kendi tarzını ekleyerek, yeni bir  pokemon yorumu oluşturmuş. Sizi bilmem, ben epey sevdim. Daha fazlası aşağıda!













29 Ocak 2013 23:21

@Gül Özdemir♦

Çok teşekkür ederim, postun altına sorular yanıt olarak yazdım :)

2 Şubat 2013 06:14

tim burton'ın bu gotik tarzına bayılıyorum ki normalde pek haz etmem. fakat ötekileştirilmeyi öyle güzel anlatıyor ki. hepimiz biraz buluyoruz kendimizi karakterlerinde. sosyal mesajları olsun, toplumsal eleştiri olsun izlenilesi kılıyor onun filmlerini.
tim burton'ı bu kadar severken el attığı çocukluk çizgi filmimizin nasıl olduğuna pek objektif bakamayacağım sanırım.:)
bu post sayesinde öğrendim pokemon olayını, teşekkürü borç bilirim bu nedenle :)

2 Şubat 2013 15:27

@Emillia♦

Rica ederim, katkım olduysa ne mutlu bana. :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes