Murakami Edebiyatı



Murakami Diary Uygulaması!

Vintage Books ve Aimer MediaHaruki Murakami'den esinlenen bu uygulama, yazarın altı yeni hikayesi ve 13 eski ve son kitabı 1Q84'ten bol bol alıntılar içeren elektronik bir ajanda uygulaması geliştirdiler. Murakami'nin web sitesinde, yazarın hayranlarına  -yani ben- günlük faaliyetlerini düzenleyip, favori alıntıları e-posta, facebook ve twitter üzerinden paylaşabiliyor iken, 'yıl boyunca Murakami'nin eğlenceli evreninde yaşama imkanı sağlayacak.


Bayıldım habere. İlk gördüğüm an çığlık atsam da sevinçten, bir Apple markası telefonum olmadığını fark ettim. Neyseki, dayımın Iphone'una yükleme imkanım var. O 6 hikayeyi kaçırmam söz konusu bile olamaz. Eminim Murakami yine beni dünyasına hapsedecek. Yine başka diyarlara göçeceğiz kendisiyle. Yine maceradan maceraya atlayacağız, dinginliğini içimize çekeceğiz. Ahh, Murakami ahh! 
   

Hadi yine iyisiniz. Uygulamada paylaşılan bir alıntıyı paylaşacağım sizinle. Örneğin 31 Mart tarihli sayfasında, İmkansızın Şarkısı'ndan {Norwegian Wood} bir alıntıya ver veriliyor. [Mektup] 31 Mart tarihliydi. Okuduktan sonra verandada durdum ve gözlerimi artık bahar tazeliğiyle dolmuş olan bahçenin üzerinde dolaştırdım. Yaşlı bir kiraz ağacı dikiliyordu orada, çiçekleri güzelliklerinin doruğuna yaklaşan.


Herkes yüklesin bu uygulamayı. Bütün yıl boyunca Murakami edebiyatına kafa kıralım.  Murakami dünyasından güzel şey mi var bu hayatta. Varsa da ben bilmiyorum, ya da bilmek istemiyorum. Onun dünyası yetiyor bana, çoğu zaman da artıyor..!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes