Murakami Edebiyatı



Mike Stilkey: Sanatı Yaşatan Adam!

Çoğu zaman bu tür kitaplar üzerinden yapılan primlere, daha doğrusu kitaplar üzerinden yapılan çalışmalardan nefret ediyordum. Taa ki, Mike Stilkey ile tanışmamız tesadüfi bir şekilde gerçekleşene kadar. Kendisi, ömrünü bu işe adamış bir sanatsever. Hem resim sapkını, hemde kitap! Ne güzel; iki sevdiğim sanat dalı bir arada.


 Bu tür işlere gönül veren insanları takdir etmek gerek. Eminim bunu sırf gösteriş amaçlı yapan bir kaç züppe olsaydı, bu sanattan nefret edecektim! Bu yüzden iyi ki diyorum... O yüzden, sizde bu kitap boyama sanatını benimseyin. Kendisi aynı zamanda kitaplara da zarar vermiyor. En çok bu yönüyle takdirimi kazandı, onu belirteyim. Aynı zamanda, bu işi bitirdikten sonra, o kitapları alıp okuyabiliyormuşsunuz; kitaplara zara vermiyorum, gördüğünüz gibi' der gibi.


Kendisi, sadece kitap boyama işini yapmıyormuş; bulduğu her şeyi boyama gibi bir hastalığı varmış! Kitap, cam ve daha bir sürü şeyi boyamayı seviyormuş, diğer çalışmalarına da göz atın derim! Bu adam bi' harika! Kendisine özgü tarzı olan, bir çizgisi olan sanat insanlarına her zaman bayılmışımdır. Mike Stilkey de böyle bir kişilik!



O kadar ilgi çekici işler yapıyor ki, bunların dikkat çekmemesi tuhaf olurdu. Renklere ve sanata olan aşkı her çalışmasında ortaya çıkıyor. Ben ayılıp bayıldım bu çalışmalara, kendisine ayrıca bir hayran kaldım. 














Belki sizde böyle bir meslek yapmak isterdiniz. Ben kesinlikle yapamam. Çünkü, kitaplara en ufak dahi olsa, bir çizik bile attıracak bir işte çalışabileceğimi zannetmiyorum! Siz de böyle çalışmalar yapıyor musunuz?

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes