Murakami Edebiyatı



Kalina Toneva, Suluboya'nın Efendisi!

Sevip, saydığım...kimi zamanda bir anda fark ettiğim ressamları sıcağı sıcağına sizlerle paylaşmaya gayret ediyorum. Bu sefer ki, ressam mı, değil mi, çok emin değilim. DevianART sitesini tahminimce bilmeyen az insan vardır. Şöyle bir gezineyim derken, harika bir ressam olmaya aday bir yetenek keşfettim.

Afrika'da Günbatımı

Suluboya, benimde en başarılı olduğum alan resim sanatında. Bu yüzden görür görmez, cevheri hemen fark ettim. Ayrıntılarla, boya gücüyle kendini fark ettiriyor Kalina Toneva! Doya doya izleyin, gerekirse elinize fırça alıp, bir kap su ve boya alın, belki de sizde de yetenek vardır!
Sofia Bulgaria
Balon Manzarası 20
Gitar, Yastık ve Kahve
Afrika
Balonlar ~ 3
Balonlar
Botlar
Sofia Bulgaria ~ 2
Helsinki
Tavuklar
İtalya ~ 2
İtalya
İtalya
Pleven
Çiçekler
Çiçekler
Koşuşan Atlar
Gemiler
Sofia
Sofia ~ 6
Sofia ~ 7
Sofia Bulgaria ~ 3
Sofia Bulgaria
Stockmann - 1
Stockmann
Kış Manzarası
Kalina Toneva'nın diğer çalışmalarını merak ediyorsanız buraya tıklamanız yeterli. Özellikle Balon serisi görülmeli diyorum. Eğer sizinde böyle güzel çalışmalarınız varsa, bunları saklamak yerine fotoğraflayıp bana gönderin, blogda yayımlayalım. Herkes görsün, sevinciniz daha da artsın!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes