Murakami Edebiyatı



Rahmi Vidinlioğlu ile Buluşma ~ Şizofreni Yalnız Oynanmaz

İnternetimin bozulmasından ötürü yazamıyorum  kaç zamandır! Komşunun netine el koymuş bulunmaktayım. Bakalım net kaç gün sonra düzelecek ve bende kaç gün boyunca komşunun evine mesken kuracağım, zaman gösterecek! Yerli yazarlara bu aralar sık sık yer vereceğimi yazmıştım Göçmüş Kediler Bahçesi adlı yazımda. Bu sefer, hiç okumadığım, doğrusunu isterseniz adını bile çok duymadığım bir yazar Rahmi Vidinlioğlu.. Okuduğuma pişman olmadım diyebilirim.



Değişik tat aldığınız kitaplar olur, aynı zamanda vurucu bir etki bırakan. Biraz da moral bozucu, sık sık ara  verme ihtiyacı duyarsınız. Şizofreni Yalnız Oynanmaz onlardan biri. Sık sık ara vererek okuma ihtiyacı duydum. Moral bozukluğu, unutamadığınız bir aşkın pençesindeyseniz, okumak biraz tehlikeli olabiliyor. Çünkü anmak istemediğiniz anıların hepsini tekrar karşınıza çıkarma gibi kötü bir huyu var kitabın.


Aslında,belli bir yere kadar sürekli alıntıya alınacak cümlelerle dolu. Kardeşim benden önce okuduğu için, bir sürü alıntının altını karalamış. Ben şöyle, çok alıntılı yazan yazarları sevmem. Mesela "
Gittin! Seni benden, beni senden koparttılar! Kahpe bir intihara dönüş bileti gişedeki Azrail! Tımarhanelere kaldırdılar beni, kollarıma kocaman serum şişelerinde gözyaşları bağladılar!" gibi alıntılar tarzında. Şizofren Yalnız Oynanmaz, sevebileceğiniz, moral bozucu, vurucu ve karamsar bir yapıya sahip olsa da, finali ile gönülleri fethediyor. Ayrıca bol bol alıntı içeren kitapları sevenlere göre. 

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes