Murakami Edebiyatı



Glenn Meade ~ Kar Kurdu

Evet, uzun zamandır bir gerilim kitabı okumadığımı fark ettim. Gerilim ve macera, her zaman Polisiye'den daha iyidir benim için. Gerilim- macera kabul, bu türün usta yazarları da var. Benim çok sevdiğim, işi müdavini ' Glenn Meade' desem itiraz eden olmaz sanırsam. Daha önce kendisinden *Şeytanın Müridi, *Sakkara'nın Kumları  ve *Buz Kapanı okudum. Okuduğum 3 kitabın üçü de iyiydi! Kar Kurdu, ediyor 4. kitap.



Kar Kurdu, beklediğim kadar iyi bir kitap değildi. Fakat asla bir kötü kitapta değil! Sadece, herkes Glenn Meade'in en iyi kitabı diye bloglara havalı yazılar yazarken, bunu okuyan hayranları benim gibi, çok beklenti ile okuyup, hayal kırıklığı demeyelim de, umduğunu bulamayan misafir konumuna geçebilir. Bir misafir olarak düşünün, umduğunuzu değil, bulduğunuzu yiyorsunuz. Nasıl bir duygu, sorarım. İşte o zaman anladınız beni.

Kar Kurdu, Meade kitapları içinde en çok Sakkara'nın Kumları'na benziyor. Hatta, Sakkara'nın Kumları bayağı keyifli, dikkatli okunması şart ama anlaşılır bir gerilim-macera romandı. Kar Kurdu, çok benziyor son okuduğum kitabına! Kar Kurdu, biraz anlaşılması zor, insanı yoran bir kitap. Ama bu kitabı, ilk okuyacağınız Glenn Meade'in kitabı olarak belirlerseniz beğeneceğinizden eminim. Lakin benim için, okuduğum en zayıf Meade kitabı, maalesef!

10 Ekim 2012 07:34

Genelde beğenilerimiz örtüştüğünden, başlığı gördüğümde keyiflenmiştim :) Güzel bir Kar Kurdu yorumu okuyayım diye :)

Beğeniler görecelidir tabii ki, fakat ben okuduğum Glenn Meade kitapları arasında (Buz Kapanı, Brandenburg, Sakkara'nın Kumları) Kar Kurdu'nu en iyisi diye nitelendiririm.

Kitabın ben de bıraktığı heyecan duygusu ve son sayfayı çevirdikten sonra verdiği hissiyatı unutamadığımdan herhalde en sevdiğim kitaplardan biridir.

10 Ekim 2012 08:59

Glenn Meade dediysen eğer orada duracaksın:)) benım ıcın de kesınlıkle ve kesınlıkle en ıyı kıtabı Brandenburg sen de muhakkak okumalısn emın ol begeneceksın:) Kar kurdu solda sıfır kalacak emın ol:))

10 Ekim 2012 17:20

@Beyaz Kitaplık♦

Beğeniler konusunda haklısın. Beğenilerimiz örtüşüyor genelde, lakin Kar Kurdu güzel bir kitap, ama dediğim gibi diğer Meade kitapları kadar etkilemedi nedense. Şuana kadar en iyisi Sakkara'nın Kumları oldu benim için. Glenn Meade çok severim, orası ayrı tabii :)

10 Ekim 2012 17:22

@Kitapsever Seda♦

Onu da almıştım Glenn Meade kitaplarını alırken. Brandenburg'u da almıştım. Onu da okuyacağım muhakkak! :) Bu kadar övdüysen vardır bi'bildiğin diye düşünüyorum :))

10 Ekim 2012 17:40

var tabiiki de olmaz mı? Sen hele bir oku ne demek istediğimi anlayacaksın :)))

8 Ocak 2015 16:14

Yazarın tüm kitaplarını okudum.. .En çok Sakkara'nın Kumları nı sevdim... Gerçekten hepside değerli kitaplar...

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes