Murakami Edebiyatı



André Derain, Renklere Hayat Veren Adam!

Bloga bir göz attığımda, uzunca bir süredir ressam ve resimlerini paylaşmadığımı fark ettim. Az da olsa -bundan sonra sıklıkla olacak gibime geliyor- paylaşmaya çalışıyorum, beğendiğimi ve sevdiğim ressamları.  André Derain;  kendisini yeni tanıdım. Resimleri bir harika! Renk cümbüşü tablolar çıkaran  ressamlar  pek  favorim  olmasa da,  André Derain,  bayağı sevdim sanatını!


Adeta, çok sevdiğim ikinci Van Gogh gibi bir tarzı var. Fırça darbeleri, renk kullanımındaki ustalığı, tamamı ile kendisini -Van Gogh'u- çağıştırıyor. Kendisi, Fovizm akımının öncülerinden. Sizleri André Derain ile baş başa bırakıyorum. Resimlere bakıp içiniz açılsın. İyi beğenmeler!

         










Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes