Murakami Edebiyatı



W.C. Andrews ~ Çatı

Lise yıllarında ergenlerin, ya da ergen kelimesini bir tarafa bırakarak şunu söylemeliyim; kitapseverlerin geneli , ' W. C. andrews'un kitabını lise yıllarında okuduğunu söylemişler. Bende bu kervana katıldım. Lise bitmeden,  okudum kitabı. Oleey!



 W.C. Andrews, daha  önce sıkça  adını  duyduğum  bir  yazardı. 'Çatı' serisini her zaman merak etmişimdir. Kitapçıların, standa sürekli en öne yerleştirdiği kitaplardan. Sonunda okuyabildim. Kütüphaneme eklediğim içinde mutluyum.

Çatı, çok değişik bir kitap  değil. Çok klişe de değil. Tam kıvamında bir kitap bu. Çocukken korktuğum şeyleri bana bir bir anımsattı. Kitap sular seller gibi akıyor. Konu ister istemez okumaya sevk ediyor. Çatı, beğendiğim bir kitap oldu. Çok  abartılı bir beğenme olmasa dahi,  yine iyi  ki okumuşum, dedim. Bende  artık lise yıllarımda iken bu kitabı okumuştum havalarına girebilirim sanırım.

W.C. Andrews - kitabın yazarı

Biraz W.C. Andrews'ten bahsedersek eğer; kendisi maalesef kötürüm bir yazar. Aslında yazarlık mesleği yapanlar için bayağı güzel bile olabiliyormuş. Bu güzellikten kasıt, yazmak için bol bol vakit bulunabiliyor. Andrews'in 'Çatı serisi' adında daha nice kitapları bulunuyor. Olabildiğince bu seriyi tamamlamak istiyorum. Kısmet olursa, tamamlayacağım. Buna kararlıyım. Yazara sorulan soruda, kitaplarınızın konularını gerçek hayattan mı alıyorsunuz sorusuna, bir cevap gelmemiş. İlginç. Gerilim ve aile temalı kitapları seviyorsanız tam size göre. Fazla beklentiye girilmeden okunursa, gayet memnun ayrılabilirsiniz kitaptan. Ayrıca kitabın filmi de çekilmişti. Buradan görebilirsiniz. Kitaplı akşamlar...

13 Ağustos 2012 00:13

ben de zamanında (lise yılları)okumaya başlamış olup sonrasında yarım bırakmıştım , azcık dönsem fena olmaz ama...

13 Ağustos 2012 01:08

Kitap Eylemcisi: Ben sadece ilk kitabı okudum ama gerisini pek bilmiyorum. Lakin eğer diğerleri de ilk kitap gibi güzelse, devam ederim seriye (: Bence de dönsen fena olmaz gibi geliyor :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes