Murakami Edebiyatı



Murakami'nin Göz Alıcı Kitap Kapakları!

Murakami'yi daha ne kadar sevip saydığımı, tekrar tekrar söylemeyeceğim. Artık blogu takip edenler tam bir 'Murakami' fanı olduğumu anlamışlardır. Kitaplarının güzelliği dışında, kitap kapaklarının da çok güzel olduğunu düşünüyorum. Bunlardan bir kaç kanıt. Gece gece umarım kitap krizine girmezler, gerçi bu resimleri gördükten sonra krize girmemek asıl anormallik! Bizde de Doğan kitap'tan 'Geray Gençer' tasarımlarını yapıyor. Gençer'in tasarımlarının hoşuma gittiğinden pek emin değilim sadece Norwegian Wood- İmkansızın Şarkısı  adlı Murakami kitabının Gençer tarafından çıkarılan tasarımına bayıldım!


Kitapları raflarda görmek paha biçilemez bir güzelliktir. Mutluluk verir, kötü enerjileri kovalar.
Kitapları her yerde. Kucağa alınıp yatılasıdır!

Murakami'nin kitapları şehir manzarasına benzer. Üst üste yığılmışlar ise hele, tam perfect!


Murakami kitaplarını görme haz verir. İkiden aşağı günü kurtarmaz.


Murakami kitapları içeceksiz ve müziksiz okunmaz. Bu bir gerçek!

4 Ağustos 2012 17:13

Bu yazarı o kadar merak etmeme rağmen henüz okumadım.Okuyacağım tavsiyeniz üzerine.Hangisinden başlamalıyım sizce?

5 Ağustos 2012 14:48

Kesinlikle okumalısınız :) Ben Haruki Murakami'yi ' Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu' ile sevmiştim. İlk okuduğum kitabı idi. Ve sonrası geldi :) Benim için her kitabı aynı mükemmelikte ama siz Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu ile başlayın benim gibi :))

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes