Murakami Edebiyatı



Ridley Scott - Prometheus (2012)

Büyük bir 'Alien 'serisinin hayranı olarak filmi dört gözle bekliyordum. Tek sebep büyük bir Alien hayranı olmamla ilgili değil, beriki sebep Ridley Scott'ın uzun zamandır, Sci-fi ( bilim-kurgu ) türünde film yapmamış olması, herkesin heyecanına heyecan kattı Bunlardan birisi de benim elbette! Peki 'Prometheus'  nasıldı?

Prometheus Afiş

Ridley Scott'ın uzun süredir sci-fi çekmemesi üzerine bilim-kurgu projesi olan bu filmin, -Alien'in 'Prequel'i denmesi- çekilme haberi heyecana heyecan kattı.

Maalesef film Alien'in öncesi olduğu bile pek anlaşılmıyor. Sorduğunuz sorulara cevap ararken, soru üstüne sorular ekleniyor. Tam bir bulmaca. Ne anlattığını anlamıyorsunuz bile, neydi bu şimdi? Ne oldu şimdi, neden böyle oldu?' gibi sorular ben sık sık kendime sordum. Elbette cevapları yok! Cevapları, gelecek iki devam filmlerinden öğreneceğiz gibi duruyor.
Filmden bir kare
Oyunculuklar konusuna fazla değinmek istemiyorum. Noomi RapaceMichael Fassbender, fena bir oyun ortaya koymamışlar. Çok iyi olduklarını söylemek de zor. Charlize Theron içinse, Theron'un bu filmde ne işi var, sanırım çok izleyici çekebilme kampanyası deniyor buna...

Prometheus Denklemi
 Eğer ben filmden hiç bir şey anlamadım diyenlerden iseniz, buyurun size Prometheus Denklemi! Denkleme bakara, filmdeki soru işaretlerine birazcık olsa dahi son verebilirsiniz.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes