Murakami Edebiyatı



Kitaplıktan Manzaralar, Keyifle!

Kitaplık Manzaralarına kafayı taktığımdan beri, şöyle her gittiğim evin kitaplığına şöyle bir inceden göz gezdiriyorum. Tabii, her gittiğim evde kitaplık olmadığı için, kitaplık gördüğüm evde gözlerim parlıyor sevinçten. İşte bana oyalanacak bir uğraş, ruhuma zenginlik getirecek şey, diyorum. Yaşasın 'kitaplıklar'. Gelin hep beraber göz zevkinin doruğuna ulaşalım. Ramazandan önce bu kıyağımı unutmayın!


Kitaplıkta durmayanlar kitap için harika bir görüntü. Hayranlık uyandırıcı. Bu tür flu çekimli karelere bayıldığımı ayrıca söylemeliyim.

     
Kitaplıklarda, her zaman en güzel duran kitapların eski kitaplar olduğunu bilen kaç kişi var. Ya da bu ince detayın farkına varan?


Kitapların pencerelerde bu kadar güzel durduğunu daha önce bilmiyordum. Hatta kitapların pencereye konulduğunu bile görmedim. Kesinlikle harika bir fikir! Bir tebriği hak ediyor doğrusu.


Bahsettiğim eski kitapların durduğu güzel bir kitaplık daha. Keşke kitaplığın hepsini görebilseydik.


Merdivenli kitaplıklara bayılmışımdır her zaman. Merdivenli kitaplıklar benim açımdan, her zaman daha çok kitap anlamı teşkil etmiştir. Merdiven varsa büyük bir kitaplıktır. O zaman ileride merdivenli bir kitaplığa sahip olmak dileğiyle.


Kitaplık Manzaraların da, açık ara en çok beğendiğim kare bu! Bunun gibi bir kitaplık ve tezgahı gördüğüm yerde alırım. Bizi ayırabilecek tek durum para olabilir. O da zaman meselesi!


Kitap okuyan ev hanımlarının sevebileceği bir kitaplık tasarımı. Aslında, dört ayaklı sandalyeler yerine sallanan sandalyeler, hem bu kitaplığa, hemde odaya keyif katardı.


Bak bak bitmez. Sonsuzluk gibi.


Eğer odamı değiştirme kararı alırsam, ilk uygulayacağım oda tasarımı aynen şu resimdeki gibi olsun. Benim gizemli dünyam bu olur herhalde. Ben ve kitaplarım. Kimse karışmasın bize!



Bir başka bayıldığım kare bu. İnsanın iştahını kabartan türden. Bunun gibi resimlere bakıp da, ah ah çekmelere pek akıl karı değil. Neyse acı çekmeyi seven bir milletiz.


Çok güzel olmasına rağmen bir eksiklik fark ettim. Şu aralara güzel ve sevimli bir iki kedi pek yakışırdı.


Akşam akşam iştah kabartan resimler paylaştığım için kusura bakmayın. Biz kitap kurtları yakında kitap orucu da çıkarırsak şaşırmayın. Kitap orunun da konusu şöyle olur. 30 gün boyunca kitap okuyamamak. Orucu ilk bozan ben olurdum, şüphesiz. Kitaplı akşamlar. Bol bol, keyifli okumalar, bakmalar!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes