Murakami Edebiyatı



Jonathan Coe ~ Uyku Evi

Uyku ile problemleri olanlar bu kitaba bayılacaktır. Tıpkı benim gibi. Evet...maalesef çoğu zaman uyku sorunu oluşuyor herkeste, bende yıllardır uyku problemim olduğundan her daim şüpheyle yaşadım. Jonathan Coe'nun The House Of Sleep - Uyku Evi'ni okumayanlar direkt kitapçılara, sahaflara, online satış sitelerine...artık nerede bulabiliyorsanız, hızlıca almak için koşun. Çünkü harika bir kitap bu!


Kitap bitince, okuduğumda aklıma bir zamanların efsanevi dizisi 'Lost' geldi. Bu da nereden çıktı' diye sorarsanız? Kitapta Lost gibi flashbacklerle dolu, geçmiş ve gelecek olarak iki ayrılıyor hayatlar.Konu çok iyi, yazarın kalemi süper kuvvetli ve gerisi zaten okuyunca kendiliğinden geliyor. Bazı yerlerde çok şaşıracaksınız, bazı yerlerde üzüleceksiniz... bazende ağlayacaksınız.


Jonathan Coe, ilk defa okudum. Çok bilgili bir yazar. Kitaplarında filmlerle ve müziklerle harmanlamayı çok seviyor  anlaşılan. Federico FelliniPier Paolo PasoliniWim WendersBilly Wilder ve daha bir sürü yazar ve şarkıcı. Eğer sinema ile içli dışlı bir kişiliğiniz varsa bu kitap iki kat daha fazla keyif veriyor. Kitaplı akşamlar. Herkes okumalı! Kitap, Doğan kitap ve E yayınları olarak iki yayınevi tarafından yayımlandı. Aynı kişi çevirmiş zaten her iki yayın  evinde . Ben E yayınların'dan çıkan Uyku Evi'ni daha çok beğendim. En azından kapak tasarımı daha ilgi çekici ve sade!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes