Murakami Edebiyatı



Kediler & İnsanlar, Birazda Kitaplar!

Kediler ve kitaplar, çokça birbirine uyum sağlayan iki şey. Kitap kurdu birini gördüyseniz, mutlaka bir kedisi vardır, yoksada almak için can atıyordur. Kedileri pek severler! Kitap kurdu olmama rağmen, kedilerden pek haz almamışımdır, hiçbir zaman! 

Bu resimde mesela, çok sevdim kediciği!
Elbette, kedilerin ve kitapların ne kadar uyumlu olduğunu inkar etmiyorum. Kitaplarla beraber görünce seviyorum onları. Kim bilir, belki yakın zamanda kedi fanı olabilirim!















Kedilerin gerçekten kitaplara yakıştığını düşünmekle hiç de yanılmıyoruz, kitapseverler! Canlı, kanlı örneklerinden yalnızca biri.



Kitap okuyan kedilerden bahsetmek bile istemiyorum. Günlük insanların üşenerek yaptığı şeyi, kediler gayet keyif alarak yapıyorlar. Bize de düşen, kedilerimizi ödüllendirmek. Bir kase süt ile pekala memnun olurlar.





Elbette kediler yalnız başında takılabilirler. Kitapsız, insanlar olmadan da. Bu kare, yalnızlığa içelim diyen, kedilere gelsin..!

Adsız
29 Ekim 2012 11:55

ben de hem kedi, hem kitap hastasıyım ama bu olayın biraz abartıldığını düşünüyorum. sonuçta hayat fotoğraflarda olduğu gibi değil, hiçbir kedi -hele yavruysa- siz kitap okurken kucağınızda uslu uslu oturmuyor, hahah.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes